Zasady kupowania w sklepie 10zlotych.pl:
1. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia przez formularz sklepu 10zlotych.pl.
2.
Zamówienia są potwierdzane. Nie realizujemy zamówień, które nie
zawierają dokładnego adresu wysyłkowego (np. nie podano nazwy ulicy
itp.) i telefonu kontaktowego zamawiającego w wypadku wysyłki kurierem
lub braku możliwości potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną.
3. Na żądanie wystawiamy faktury VAT. Jeśli zamawiającym jest osoba prawna, należy koniecznie podać numer NIP.
4. Sprzedaż jest realizowana na zasadzie zaliczenia pocztowego lub przedpłaty przelewem na konto bankowe:
Raiffeisen Bank Polska S.A. nr: 26 1750 0009 0000 0000 1006 3086.
KOD SWIFT: RCBWPLPW (konieczny przy płatnościach z zagranicy)
Uwaga:
5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
6. Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
7.
Istnieje możliwość odbioru i zapłaty gotówką w siedzibie sklepu
10zlotych.pl (Warszawa, ul. Mińska 25, pok. 410, IV piętro) po
uprzednim uzgodnieniu terminu.
8.
Do zamówienia, którego wartość nie przekracza 100,00 zł, doliczamy
koszty przesyłki uzależnione od formy sprzedaży i sposobu dostarczenia:
9. Do zamówień o wartości większej niż 100,00 zł koszty przesyłki nie są doliczane.
10.
W wypadku paczek wysyłanych poza granicę Polski wszelkie koszty wysyłki
ponosi zamawiający, koszty te należy uprzednio uzgodnić ze sklepem
10zlotych.pl (10zlotych@rm.com.pl, 22 8134145).
11.
Kupujący ma prawo zrezygnować (na piśmie) z zakupu w ciągu 10 dni od
daty otrzymania towaru. Warunkiem jest zwrot towaru (nieposiadającego
śladów używania) razem z fakturą lub paragonem. Sklep 10zlotych.pl
gwarantuje zwrot równowartości produktu w ciągu 14 dni od daty
otrzymania przesyłki zwrotnej. Przesyłkę należy wysłać pocztą zwykłą.
UWAGA: NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.
12.
Reklamacje należy przesyłać w formie pisemnej na adres sklepu
10zlotych.pl. Reklamacje są realizowane wyłącznie wtedy, gdy towar ma
wady powstałe z winy producenta lub został uszkodzony podczas
transportu.
13. Czas realizacji (od potwierdzenia zamówienia do wysłania): do 2 dni roboczych.
14. Termin realizacji zamówienia nie obejmuje czasu przesyłania nadanej paczki przez Pocztę Polską lub kuriera.
15.
W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 7 dni, wysyłamy mail z
prośbą o wpłatę. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 7 dni
od otrzymania maila z prośbą o wpłatę, zostanie odrzucone.
16.
Jeśli sklep 10zlotych.pl z jakichś powodów nie jest w stanie
zrealizować zamówienia, to zamawiający jest natychmiast o tym
powiadamiany i otrzymuje propozycję terminu realizacji zamówienia.
17.
Oświadczamy, że dane klientów są chronione zgodnie z obowiązującym
prawem o ochronie danych osobowych. Korzystanie z danych jest
ograniczone jedynie do celów realizacji zamówienia.
18. Właścicielem sklepu jest Wydawnictwo RM Sp. z o.o.
ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa (POLSKA)
NIP: 525-15-51-705
REGON: 011926447
Tel | 228706046 |
Tel | 228706024 |
Tel | 22 870 61 07 |
Fax | 22 870 05 33 |
sklep@10zlotych.pl |
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.