Pomoc

Zasady kupowania w sklepie 10zlotych.pl:
1. Sprzedaż jest realizowana na podstawie zamówienia przez formularz sklepu 10zlotych.pl.
2. Zamówienia są potwierdzane. Nie realizujemy zamówień, które nie zawierają dokładnego  adresu wysyłkowego (np. nie podano nazwy ulicy itp.) i telefonu kontaktowego zamawiającego w wypadku wysyłki kurierem lub braku możliwości potwierdzenia zamówienia pocztą elektroniczną.
3. Na żądanie wystawiamy faktury VAT. Jeśli zamawiającym jest osoba prawna, należy koniecznie podać numer NIP.
4. Sprzedaż jest realizowana na zasadzie zaliczenia pocztowego lub przedpłaty przelewem na konto bankowe:
Raiffeisen Bank Polska S.A. nr: 26 1750 0009 0000 0000 1006 3086.
KOD SWIFT: RCBWPLPW (konieczny przy płatnościach z zagranicy)
Uwaga:

  •     na przelewie należy koniecznie podać numer zamówienia;
  •     wysyłka będzie zrealizowana po wpłynięciu pieniędzy na konto.

 

5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
6. Wysyłka jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
7. Istnieje możliwość odbioru i zapłaty gotówką w siedzibie sklepu 10zlotych.pl (Warszawa,  ul. Mińska 25, pok. 410, IV piętro) po uprzednim uzgodnieniu terminu.
8. Do zamówienia, którego wartość nie przekracza 100,00 zł, doliczamy koszty przesyłki uzależnione od formy sprzedaży i sposobu dostarczenia:

  •     Poczta Polska - list polecony ekonomiczny: 5,00 zł;
  •     Poczta Polska - paczka (przy zamówieniach o wadze powyżej 2 kg): 10,00 zł;
  •     kurier OPEK: 16,00 zł;

 

9. Do zamówień o wartości większej niż 100,00 zł koszty przesyłki nie są doliczane.
10. W wypadku paczek wysyłanych poza granicę Polski wszelkie koszty wysyłki ponosi zamawiający, koszty te należy uprzednio uzgodnić ze sklepem 10zlotych.pl (10zlotych@rm.com.pl, 22 8134145).
11. Kupujący ma prawo zrezygnować (na piśmie) z zakupu w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru. Warunkiem jest zwrot towaru (nieposiadającego śladów używania) razem z fakturą lub paragonem. Sklep 10zlotych.pl gwarantuje zwrot równowartości produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Przesyłkę należy wysłać pocztą zwykłą. UWAGA: NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM.
12. Reklamacje należy przesyłać w formie pisemnej na adres sklepu 10zlotych.pl. Reklamacje są realizowane wyłącznie wtedy, gdy towar ma wady powstałe z winy producenta lub został uszkodzony podczas transportu.
13. Czas realizacji (od potwierdzenia zamówienia do wysłania): do 2 dni roboczych.
14. Termin realizacji zamówienia nie obejmuje czasu przesyłania nadanej paczki przez Pocztę Polską lub kuriera.
15. W przypadku nieopłacenia zamówienia w ciągu 7 dni, wysyłamy mail z prośbą o wpłatę. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 7 dni od otrzymania maila z prośbą o wpłatę, zostanie odrzucone.
16. Jeśli sklep 10zlotych.pl z jakichś powodów nie jest w stanie zrealizować zamówienia, to zamawiający jest natychmiast o tym powiadamiany i otrzymuje propozycję terminu realizacji zamówienia.
17. Oświadczamy, że dane klientów są chronione zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych osobowych. Korzystanie z danych jest ograniczone jedynie do celów realizacji zamówienia.
18. Właścicielem sklepu jest Wydawnictwo RM Sp. z o.o.
ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa (POLSKA)
NIP: 525-15-51-705
REGON: 011926447

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel